sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Äitienpäivä

Kävimme tänään syömässä Mikon äidin luona. Aamu alkoi siivoamalla koko koti ja ihan itse keitin kahvin sekä tein aamiaisen :D
Olin heti etten tarvitse mitään hössötystä tämän päivän vuoksi (tavallinen päivä mulle muiden joukossa).
Itse "juhlin" äitinä oloa joka päivä, enkä vain tiettynä päivänä.
Olen äitinä joka päivä vuoden jokaisena päivänä koko lopun elämääni.
Miksi sitä pitää juhlistaa vain yhtenä päivänä vuodessa ja vain silloin muistaa äitiä. Se äiti on olemassa myös vuoden muina päivänä, parhaat pienet arjen asiat tulevat oikeasti yllätyksenä eivätkä tänä päivänä milloin suurin osa odottaa valmista aamiaista, lahjoja jne... heti aamusta kun herää, miksi? Eikö se parhain lahja ole jo se että sulla on lapsi/lapsia...?
Mulle ainakin päivän kohokohta oli yksinkertaisuudessaan että sain jälleen viettää ihanan päivän lasten kanssa.
Ja ei päivästä ei tehnyt ihanaa se että on äitienpäivä vaan juuri lasten kanssa vietetty aika.
Mä en lahjoja saanut ja mitä sitten? Enpä menettänyt siinä yhtään mitään.
No tämä on vain oma mielipide joten ei tarvitse kenenkään mieltä pahoittaa :)

1 kommentti: