maanantai 30. toukokuuta 2016

18 x Jatka lausetta

Olen huomannut että blogeissa pyörii tämmöinen kiva haaste minkä ajattelin myös itse toteuttaa :)


En ymmärrä... Kuinka poikani on jo näin "iso" <3


Seuraavaksi ajattelin... Leikkiä poikani kanssa :)


Viime aikoina... Olen alkanut enemmän kiinnittämään huomiota ruokavalioon sekä liikuntaan


En osaa päättää... Koskaan tarpeeksi ajoissa mitkä vaatteet puen päälle :D


Muistan ikuisesti... Poikani syntymän


Päivän paras juttu... Kun lääkäri totesi kaiken olevan hyvin poikani ruokailussa sekä painon nousussa


Noloa myöntää mutta... En osaa korjata oikeastaan mitään :D


Viikko sitten... Olin poikani kanssa puistossa muutaman tunnin


Kaikista pahinta on... Nähdä kun omaan lapseen sattuu


Salainen taitoni on... Nenän "liikuttaminen" en osaa sen tarkemmin selittää :D


Jos saisit yhden toiveen, se olisi... Ettei pojalleni sattuisi ikinä mitään pahaa


Minulla on pakkomielle... Rapsia kynsiä


Söin tänään... Riisiä & kanaa


Ärsyttävintä on... Asua hissittömässä kerrostalossa ja vielä ylimmässä kerroksessa


Tekisi mieli... SUKLAATA!


Minusta on söpöä... Kun poikani antaa halin ja pussaa <3


Hävetti... Kun muutama vuosi sitten olin uimassa kylpylässä enkä sitten huomannut tarpeeksi ajoissa että bikinin yläosa oli noussut ylös :D


Olenko ainoa, jonka mielestä... Päivä ei lähde kunnolla käyntiin ilman aamukahvia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti